Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Laatste blog, we zijn weer thuis (wanneer kunnen we weer weg?) 17 aug. '19 Voorthuizen, Nederland 5
Thaise tempels, massages, slangen en schildpadden 19 jul. '19 Den Haag, Nederland 0
Cruisen, kayakken en zwemmen in een grot in Noord- en Midden-Vietnam 27 jun. '19 Da Nâng, Vietnam 1
Op bezoek bij de minorities in Vietnam 12 jun. '19 Hanoi, Vietnam 2
Snorkelen met haaien, schorpioenen en vogelspinnen en theeplantages in Maleisie 31 mei '19 Kuala Lumpur, Maleisië 0
Sightseeing in Singapore 31 mei '19 Singapore, Singapore 0
Relaxen op Bali 12 mei '19 Kuta, Indonesië 0
Snorkelen, boomkangoeroes, knuffelen met een python en cassowaries 25 apr. '19 Cairns, Australië 3
Koala's en kangoeroes, wombats en wallabi's in Australie 3 apr. '19 Canberra, Australië 3
witte stranden, gletsjers, paardrijden, zeeleeuwen en dolfijnen op het zuidereiland 14 mrt. '19 Little River, Nieuw-Zeeland 5
2 wandelkanjers, dolfijnen en geisers met rotte eierengeur 20 feb. '19 Kai Iwi, Nieuw-Zeeland 6
paleontoloog voor 1 dag en slapen in een ridderkasteel 8 feb. '19 Buenos Aires, Argentinië 3
Watervallen, gletsjers en weggeblazen worden in Argentinie 25 jan. '19 Puerto Natales, Chili 5
Machu Picchu, Uros- en Taquile-eiland 14 jan. '19 Lima, Peru 2
Inca's, Wari's en Nasca's in Peru 6 jan. '19 Puno, Peru 2
De reis gaat verder.. Costa Rica en Panama 20 dec. '18 Lima, Peru 9
Onverwachts terug naar Nederland... 8 nov. '18 Den Haag, Nederland 3
The Grand Circle, met hier en daar een extra lusje 24 sep. '18 Los Angeles, California, Verenigde Staten 8
Zwervers, boeven, bergen, gokken en hitte in de USA 5 sep. '18 Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten 8
Hoera, een tiener!, paardrijden en naar het land van de dino’s 25 aug. '18 Calgary, Canada 6
Jasper meets Jasper, en nog wat andere Nationale en Provinciale Parken 14 aug. '18 Nationaal park Yoho, Canada 9
Vancouver Island en Osoyoos 31 jul. '18 Osoyoos, Canada 14
Vliegen is stom! 21 jul. '18 Port Moody, Canada 18